divendres, 14 de març del 2008

Vacances Setmana Santa

Aprofitant que la propera setmana comencen les vacances de Setmana Santa, hem pensat compartir amb vosaltres aquest espai De viatges... perque ens envieu un breu resum de les vostres vacances, viatges, anècdotes i llocs que heu visitat i us han agradat per tal de recomanar a altres viatgers de la Casa Catalana de Las Palmas quan decideixin fer una escapada a altres indrets. També podeu enviar les fotografies d'aquells llocs, per vosaltres, tan especials.

A tots els que sortiu durant aquests dies de vacances us desitgem un bon viatge i als que us quedeu a la illa sereu l'enveja de moltes persones que somien venir a aquest paradís.
Aprovechando que la próxima semana empiezan las vacaciones de Semana Santa, hemos pensado compartir con vosotros este espacio De viajes... para que nos enviéis un breve resumen de vuestras vacaciones, viajes, anécdotas y lugares que habéis visitado y os han gustado, de este modo podemos recomendar a otros viajeros de la Casa Catalana de Las Palmas cuando decidan hacer una escapada a otros destinos. También podéis enviar las fotografías de aquellos lugares, que para vosotros, son especiales.
A todos los que os marcháis durante estos días de vacaciones os deseamos un buen viaje y a los que os quedáis en la isla seréis la envidia de muchas personas que sueñan con venir a este paraíso.