dijous, 18 d’octubre del 2007

Cinema de qualitat

La Universitat de Las Palmas de Gran Canaria, dins de les activitats que realitza es troba "Aula de Cine". Tenen lloc cursos monogràfics (Introducció al guió, Direcció Artística, Preproducció); el punt fort està representat per la projecció de cicles temàtics de diferents directors. Per aquest curs estan programats els següents: Manga Anime 3, El Montaje del Director, cicle d' Audrey Hepburn i Realidades Distorsionadas. Cada cicle compren cinc pel.lícules en Versió Original de diferent temàtica, d'aquesta manera podem gaudir d'un cinema de qualitat i gratuït!.Les projeccions es realitzen en el Saló d'Actes d'Humanitats (Plaza de la Constitución, més coneguda per Obelisco), en Las Palmas de G.C., els dies de projecció son tots els divendres a les 20h. i alguns altres dies entre setmana.Per a més informació consultar la pàgina d'Aula de Cine de la ULPGC: www.auladecine.ulpgc.es, La informació pels cursos: 928 451018/928 451021


El Aula de Cine de la Universidad de Las Palmas de G. C. (ULPGC) realiza cursos monográficos de cine (Introducción al Guión, Dirección Artística y Preproducción, entre otros). El punto fuerte de cara al espectador lo representan los ciclos temáticos de películas en V.O. Para este curso son los siguientes: Manga Anime 3, El Montaje del Director, ciclo de Audrey Hepburn y Realidades Distorsionadas. Son 5 películas de gran calidad y diferente temática que nos permiten disfrutar de cine de gran calidad y ¡gratuito!.

Las proyecciones se realizan en el Salón de Actos de Humanidades, Plaza de la Constitución (el Obelisco), en Las Palmas G.C., todos los viernes a las 20 h. y otros días entre semana. Para más información consultar la web del Aula:
www.auladecine.ulpgc.es. Información para los cursos: 928451018/ 928451021.